Usein kysyttyä

Tein tilauksen. Milloin tilaukseni lähtee varastolta?
Mikäli teit tilauksesi arkipäivänä ennen klo 12, lähtee se varastolta todennäköisimmin saman päivän iltakuormassa. Mikäli teit tilauksesi arkipäivänä klo 12 jälkeen, lähtee se varastolta todennäköisimmin seuraavan arkipäivän iltakuormassa. Mikäli teit tilauksesi viikonloppuna, lähtee se todennäköisimmin seuraavan arkipäivän iltakuormassa.

Joskus varastomme on nopea liikkeissään ja klo 12 jälkeen tehty tilaus saattaa poikkeuksellisesti ehtiä saman päivän iltakuormaan. Joskus taas varastollamme on normaalia kiireisempää ja ennen klo 12 tehty tilaus lähtee vasta seuraavan päivän kuormassa.

Kun saat sähköpostitse tilauksen käsittelyilmoituksen ja linkin Postin tilausseurantaan, tiedät, että tilaus lähtee/on lähtenyt kyseisen päivän kuormassa matkaan.

En saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?
Syötitkö sähköpostisi oikein? Tarkista oikeinkirjoitus ja ilmoita meille, mikäli huomaat virheen. Harmillisen usein tilausvahvistus ohjautuu roskapostiin. Tarkista siis sieltäkin.

Joskus sähköposti on syötetty oikein, eikä tilausvahvistusta löydy roskapostistakaan. Näissä tapauksissa useimmiten syyksi selviää vastaanottajan sähköpostiohjelman suodatusasetukset. Jotkin sähköpostiohjelmat eivät ota vastaan sähköposteja domainistamme.

Toisinaan tilausvahvistus saapuu jostakin syystä myöhässä. Mikäli et saa tilausvahvistusta useampaan tuntiin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Milloin tilaukseni saapuu?
Toimitusaikamme on 2-5 kokonaista arkipäivää lähetyksestä, riippuen kohdeosoitteen sijainnista. Laske siis tilauksesi lähetyspäivästä vähintään 2 arkipäivää. Ota huomioon mahdolliset pyhäpäivät. Luethan Toimitusehtomme aina ennen tilauksesi tekemistä.

Toimitusaika eri puolille Suomea riippuu pääosin Postin jakeluaikataulusta, emmekä valitettavasti osaa vastata tarkasti tilauksesi saapumisaikaa. Parhaimman tiedon saat Postin seurantajärjestelmästä, jonne saat seurantatunnuksen tilauksesi lähetyspäivänä. Postin seurantajärjestelmä päivittyy joskus hieman viiveellä, ole siis kärsivällinen.

Mistä voin seurata tilaustani?
Kaikki tilauksemme saavat seurantatunnuksen, jonka saat sähköpostitse lähetyspäivänä. Klikkaamalla seurantatunnuslinkkiä sinut ohjataan Postin seurantajärjestelmään, jonne tallentuu merkintöjä tilauksesi etenemisestä. Postin seurantajärjestelmä päivittyy joskus hieman viiveellä, ole siis kärsivällinen.

Valitsin kassalla toimituksen kotiin. Miksi tilaus toimitettiin silti noutopisteeseen?
Jos valitsit toimituksen kotiin, mutta tilauksesi toimitetaan silti noutopisteeseen, tarkoittaa se, että tilauksesi on ollut liian suuri mahtuakseen postiluukkuun tai toimitusosoitteessa on ollut jokin muu este. Tällöin tilaus toimitetaan noudettavaksi lähimpään noutopisteeseen.

En tiedä mahtuvatko haluamani tuotteet postiluukusta. Voinko silti tilata toimituksen kotiin?
Voit. Mikäli tilauksesi ei kuitenkaan mahdu Postin määrittelemiin kotitoimituksen mittoihin, toimitetaan se automaattisesti noutopisteeseen. Sinulta ei vaadita erityistoimia.

Haluan muuttaa tilaustani. Mitä teen?
Tilausta voi ehtiä muuttamaan, mikäli ilmoitat siitä välittömästi asiakaspalveluumme. Huomioithan, että asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella ilmoitetuista muutospyynnöistä saamme tiedon vasta asiakaspalvelun auetessa seuraavan kerran.

Valitsin toimituksen kotiin tilaukselle, jolla on Vivomixxia. Postilaatikkoni on auringossa ja tilaus ehtii olemaan laatikossa koko päivän. Säilyvätkö tuotteeni?
Säilyvät, asia on tarkistettu maahantuojalta. Vivomixx säilyy huoneenlämmössä minimissään viikon valmistajan mukaan. Vivomixx sietää +25C lämpöä, mutta sitä suurempia lämpötiloja on syytä välttää pitkiä aikoja. Mikäli epäilet, että postilaatikkosi kuumenee yli +25C lämpötilaan, nouda tilauksesi mahdollisimman pian postilaatikosta. Voit myös tilata tuotteet noutopisteeseen, mikäli haluat. 

Haluaisin noutaa tuotteet itse toimipisteestänne. Onko se mahdollista?
Valitettavasti nouto ei onnistu. Toimistotiloissamme ei säilytetä tuotteita lainkaan ja varastomme on ulkoisen osapuolen hallinnoima.

Tilaukseni lähti varastolta 7 päivää sitten ja saapui tänään. Onko Vivomixx vielä käyttökelpoista viikon lämpösäilytyksen jälkeen?
Joskus toimitus vie täydet 5 arkipäivää ja jos viikonloppu jää siihen väliin, saapuu tilaus perille vasta 7. päivänä lähetyksestä. Mikäli tilauksella on Vivomixx -tuotteita, tulisi se noutaa mahdollisimman pian. Tuotteet ovat kuitenkin edelleen täysin käyttökelpoisia ja tehokkaita viikon päästä lähetyksestä. Valmistaja lupaa tuotteelle vähintään viikon 100% säilyvyyden huoneenlämmössä. Tilaus kuitenkin täytyy siirtää mahdollisimman pian takaisin kylmään.

Mikäli Vivomixx-toimituksessa menee yli viikko, reklamoi siitä meille 14 päivän kuluessa, niin toimitamme sinulle hyvityksenä uudet tuotteet. Mikäli tilaus on toimitettu 5 arkipäivän toimitusajan sisällä, liian myöhään noudettu tilaus ei oikeuta hyvitykseen.

Miten käytän alennuskoodia?
Mikäli meillä on käynnissä alennuskoodilla toimiva tarjouskampanja, voit käyttää sen verkkokaupassamme tehdessäsi tilausta. Tietokoneella alennuskoodi syötetään samannimiseen kenttään oikealla kohdassa ”Toimitus”.

Mobiililaitteella tilattaessa alennuskoodi syötetään samannimiseen kenttään klikkaamalla ylälaidan VAHVA-logon alapuolelta ”Näytä tilausyhteenveto ja alennukset” paneeli auki.

Etsitkö tarkempaa tietoa? Lukaise läpi myös nämä.
Toimitusehdot
Reklamaatiot ja hyvitykset
Usein kysyttyä Vivomixxista

Onko sinulla kysymys, johon et löytänyt vastausta tältä sivulta? 
Laita meille sähköpostia osoitteeseen info@vahvakauppa.fi ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.